poniedziałek, 3 grudnia 2012

Kocham Cię, zrozum ...

Położyła spać się, gdy łza obmyła twarz jej. Kolejny raz zwątpiła w nas i w cały świat i w prawdę



I jakbyś pytał nas, co się nam dziś zmieniło to u nas zmieniamy tylko blanty na piwo



Słusznie, bardzo Cię kocham, pragnę zobaczyć Twój uśmiech



Jeśli mam coś ciąć, to wspomnienia, bo to co między nami, dla mnie jest już bez znaczenia



Ciebie nie ma, jest alkohol, są marzenia bez znaczeń







Nie chcę prosić was o pomoc, wolę radzić sobie sama, bo gdy raz prosiłam o coś usłyszałam: weź spierdalaj



Chodź ze mną, zanim prysną sny o nas, bo dzisiaj już jutro będzie tylko wczoraj



Nie czuję życia mimo faktu,że oddycham tlenem



Słowa nie oddają tego, ile waży strata Kocham Cię najmocniej, zaraz wracam



Nie umiem Cię pocieszyć, kiedy patrzysz w przeszłość, ale mogę wziąć dobre wino i pójść tańczyć z Tobą w deszczu



Tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość






Albo nie umiesz albo życie tak sprawiło Że o bólu nic nie powiesz I ukryjesz wszystko nawet miłość



Teraz pragnę Twoich ust, chcę złapać Cię za dłoń



A z uczuciem to jest tak, ono jest albo go nie ma




I szczerze żałuje ,że tak wyszło między nami kiedy myślę o tym zawsze oczy zachodzą mi łzami




Są słowa, których usta nie powinny mówić, a uszy słyszeć




Jeśli nie chcesz cierpieć, to też przestań ranić







Masz coś w sobie, co nie pozwala mi Cię skreślić, choć dziś myślę o Tobie, tylko w czasie przeszłym




Młody nie masz co robić? Nudzi się ci? To kup sobie kij i po jajach się bij




Daj mi dłoń swą. Nie chcę tonąć już...




Nie wiem czym to było - nazywałam to 'miłość'




Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz







Znajdź teraz swój ideał i wyląduj z nim w łóżku!




Wszystko skończone, brak chęci do życia. Byłeś moim tlenem więc czym mam oddychać? 




Podobno mówią, że czas leczy rany. Dla mnie czas się zatrzymał odkąd nie ma Cie przy mnie




Beze mnie nie ma już nas. Bez Ciebie nie ma już nic. Czy mam po co żyć? 



Kochasz jakiegoś chłopaka, ale czy wiesz kogo? Czy to idol nastolatek Justin Bieber, czy ideały dla dziewczyn Orlando Bloom , Niall Horan , Leonardo DiCaprio? Jeżeli go wśród nich nie ma to idź do niego i do cholery mu powiedz co czujesz! 



CZEŚĆ! Witam w świecie, gdzie dziewczyny szesnastoletnie zamiast czuć motylki w brzuchu czują kopanie dziecka. 








___________ 

Tyle na dziś . 
Nie wiem kiedy się znów odezwę, bo naprawdę nie mam czasu na nic. 
Jest ktoś kto czyta? 
CZYTASZ - SKOMENTUJ . 
dziękuję za uwagę ☻

1 komentarz: